London någon?

Har sånt mega sug på London igen. Följer Primark på Instagram och dom har extremt mycket Disney just nu och jag lever för disney på pyjamas, muggar och myskläder bland annat. Och dom har världens sötaste skor med!! Hade så gärna åkt dit på en wekeend om någon vecka men måste hitta någon att åka med i så fall... Tänker att det får bli i början på november i så fall men vi få se. Hade varit så mysigt och kul att åka dit igen :D 
 
Idag har jag inte gjort mycket alls faktiskt. Bara suttit o soffan och kollat Youtube och ätit frukost. Kör en maskin tvätt med. Skulle egentligen träna idag men vågar inte riktigt för jag känner mej lite smått förkyld och jag har tränat 2 dagar i rad nu så känns dumt att äventyra om jag verkligen håller på att bli förkyld. Funderar ändå på att träna på lördag innan jag går ut så ska kolla med mina träningskompisar vad de säger. 
 
Har gjort en extremt stor kopp te också så ska sitta och mysa med den :) Sugen på att köpa massa smink men kan inte det, Ullared väntar nästa vecka så behöver spara mina pengar! Har 2 par skor som väntar från Wish med så jag får vänta lite. Ikväll väntar jobb och det är fullt hus så försöker ladda upp inför det! 
 
I söndags var jag och busade/gosade med barnen,
 

Kommentera här: