Ledig dag

Idag är jag helt ledig och det känns megaskönt att det är på en vardag faktiskt. Känns som jag jobbar hela tiden av någon anledning men så är det väl när man jobbar blandade tider. Bestämde mej igår för att städa hela lägenheten idag oc hfixa och dona. Håll i er nu,... Jag gick upp 7.30!!! Helt otroligt! En timme senare hade jag även ätit fruksot och slängt in en maskin tvätt! Konstigt.. 
 
Jag är inne på maskin nummer 3 nu. Köpte nya trosor igår på Hunkemöller efter jag och kollegan tränade och jag ville gärna tvätta dom innan dom används så körde på snabbprogram bara. Eftersom det var lite olika färger körde jag 2 maskiner + en maskin med mina jobba blusar. Men vänta då är jag inne på maskin 4? Kör svarta kläder just nu.
 
Jag har hunnit kolla ett och ett halv avsnitt av Wahlgens värld samt bakat bröd medan jag gjorde nudlar till mellanmål. Har även dammsugit halva lägenheten och torkat av så TV rummet är helt klart och även sovrummet. Ska skrua allting sen med men ingen mening ännu. 
 
Det som är kvar är då att torka golven, hänga in tvätt i garderoben, äta upp mina nudlar + göra en senare lunch och städa kök, toa och hall. Går ganska fort för Robin var duktig och gjorde det mesta i köket igår så är att fixa golv och bänkytor bara. Bra dag! Kanske kommer behöva en power nap innan träningen ikväll också...
Här kommer bilder på mina fina kille.
 

Kommentera här: