Hej folket!

Det är fullt upp nu för tiden i livet känns det som! Sena dagar varje dag nästan men det är skoj! Jag har precis jobbat ca 1.5 timme hemma för jag hann inte med allt på jobbet. Vi hade så mycket att göra hela tiden + att jag förlorade en timme på grund av att vi hade möte också. Men efter jobbet åkte jag och tränade med ett par kompisar så man gjorde lite nytta med!  Hade tänkt träna i mon med i Alvesta istället så jag får lite kondtion och ben också. Tränar typ bara överkropp med mina kompisar så skönt att växla lite. Kallar mina kompisar för K och M så jag har namn att skriva istället. Hade lite träningsvärk efter TONE passet jag var på i måndags så var lite seg haha.
 
I mon är det jobb som står på schemat igen. Vet inte hur mycket det kommer vara att göra men hoppas det inte är för lugnt bara. Nu ska jag göra Robin sällskap i soffan! 
 
Bild från förra helgen när jag var lite snyggare än nu. Sitter för tillfället med en blå ansiktsmask haha
 

Kommentera här: