Godmorgon

Eller ja, klockan är snart 11 så det är väl inte morgon precis. Vi gick och la oss vid 21-tiden igår och Robin somnade på 2 sekunder, fusk. Men jag somnade inte långt efter faktiskt och första larmet ringde vid 9 tror jag. Sovit rätt länge med andra ord! Har bara hunnit äta frukost och druckit lite te typ och kollat lite youtube. Just nu satte jag igång en pod med JLC, längesen jag lyssnade. Igår gick Jonas ut med att dom väntade barn och detta avsnittet på podden handlar tydligen lite mer om graviditeten. Skoj!
 
Igår åkte jag och Robin till stan för att äta på Zacks. Jag kände inte för att vara hemma och laga mat så det var mysigt att gå ut och äta lite på ett lugnare ställe. Efter det åkte vi till Grand och handlade presenter till hans brorsdotter som fyller 2 år idag! Vi ska fira henne på söndag så det är skönt att ha detta avklarat :) Det var en mysig kväll <3
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på podden och kankse pyssla lite här hemma. Byta lakan kanske man skulle göra? Ska i alla fall göra en kopp te till och försöka ha en mysig dag idag :)
 
En fin vip vi gjorde på jobbet förra helgen.
 

Kommentera här: