Varm kväll

Jag har haft en konstig dag eftersom jag jobbade i natt så för tillfället är jag mega trött. Efter att jag körde Robin till sin kollega så gjorde jag mig lite dip och tog med en påse chips ut och satte mej i utemöblerna. Alltså det var så varmt!! Klockan var kanske 18.30-19 när jag gick in för jag höll på att smälta bort i soffan. Det blåser ingenting där direkt så även om det kanske inte är lika varmt om man är på gatan så låg jag där i bikini och höll på att dö haha. Men skönt var det ändå att få lite sol och värme! :) 
 
Låg där ute och lyssnade på en pod, med paus för videosamtal med Linda och barnen. Linda ringde men Ellie ville se mej så fick ringa på messenger, lilla sötan! Så vi pratade lite där för vi ska till stan i mon. Som jag skrev i tidigare inlägg har jag lite att handla så det ska vi fixa i mon! Men först står en tur till IKEA på schemat för att handla en del till jobbet + chips till mej ;) Så vid 8.30 åker jag till Växjö för att möta upp min kollega som åker med och sen bär det av! Så efter det kommer Linda komma in till mej :) 
 

Kommentera här: