Köp inför sommaren

Sommaren har visserligen redan kommit med tanke på vädret, vi har haft över 25 grader större delen av denna månaden tror jag, underbart! Jag har försökt att sitta ute lite, cykla en runda eller gå en lång runda varje dag om jag är ledig för att njuta av solen och värmen. Jag vet fortfarande inte om jag kommer gå en långrunda idag eller inte. Sitter för tillfället och läser en bok För dig den enda. Funderar på att fortsätta med med en kopp te? 
 
I alla fall har jag en del saker som jag vill/måste köpa till denna sommaren. Alla bilder är från hemsidor som har sakerna eller google. 
 
Jag vill ha en jeanskjol! Trodde jag hade en men kan inte hitta den så vill skaffa en ny. Jag har inte bestämt mej för vilken modell jag gillar mest och om det ska vara en ljus eller mörkare blå nyans. Vi få väl se vad som passar! Dessa nedan är alla från Gina Tricot.
 
Sen tror jag att jag kommer köpa 2 väskor i sommar när jag fått tillbaka skatten, dock tänker jag inte betala fullpris för den stora för i januari hittade jag den i Stockholm för halva priset i deras Michael Kors butik så kommer vänta till den är nere i det priset igen.  Den lilla modellen har jag i svart men älskar grått också och de är så fina i grått. 
 
Sen har jag i princip inga balleringa skor som är hela och inga andra "täckande" sommarskor, bara skor med remmar. Jag behöver köpa ett par och H&M har haft väldigt fina innan och jag hittade även några fina nu! 
Det kommer bli en vända med syrran till stan en dag för att köpa lite somriga saker. Få se om något av detta finns i Växjö eller om jag måste beställa. 
 

Kommentera här: