Hemma

Då var man hemma igen då. Jobbat ca 6 timmar idag så det känns i benen och huvudet nu. Men vi har varit 2 på passet hela tiden och tur är det, ibland hade det behövts vara 3 som jobbade typ. 
 
Så nu känns det skönt att komma hem och sitta lite i tystnaden. Funderar på att göra mej en kopp te och lyssna på en pod (går emot det jag precis skrev om tystnad) eller läsa en bok. Håller på med boken För dig den enda, det är den sista i Crossfire serien - en kopia av Fifty shades serien typ. Den är okej, mer mörk bara på ett sätt. Så kanske ska läsa lite i den och dricka lite te :) Robin kommer snart hem också så blir nog att sova direkt sen, är mega trött och ska upp vid 6 imon för jobb igen. 
 
Men skönt att gå hem från ett fullbelagt hotell! Det gjorde vi bra idag :) Var smockfullt igår natt också och det ser ut som det blir det under morgondagen också, super! 
Nu ska jag tvätta av sminket, ser lite för blek och platt ut i ansiktet idag. Haha en tysk gäst frågade om jag mådde bra för jag var så blek i ansiktet, fick förklara för henne att det var mitt smink haha. Hon är typ 80 år men fortsätter komma till oss 2 gånger om året, söt! 
 

Kommentera här: