Fick en present

Vi firade ju Robin förra lördagen, han fyllde på torsdagen. Det var super mysig eftermiddag och alla i hans familj kom faktiskt. Brukar alltid vara någon som inte kommer på alla tillställningar, oavsett vad det är. Så det var kul att alla kom. Vi bjöd på grillat och fikat som jag bakade för någon vecka sen nu. Eftersom vi gjorde så mycket mat orkade man inte riktigt med fikat så det som blev över (förutom 4 citronmuffins) skickade jag med Linda sen :)  Jag var hos mamma och pappa i söndags med Linda + familj så vi picknickade i trädgården lite och sen fick dom då resten att dela på. Mys hade vi i alla fall! 
 
Men åter till kalaset. Robins ena bror + fru kom först till oss. Vi hade sagt att vi äter 16-17 typ men att man gärna få komma tidigare, så dom hade meddelat att de nog kommer kring 15. Och det gjorde dom! Robin fick ett paket av dom och sen fick även jag! Dom sa att det var ju en till som har fyllt år. Nu är det ca 2.5 månad sen jag fyllde men vi firade aldrig mig så jag fick inget av dom (fíck av Robins föräldrar och ena broden när vi sågs runt min födelsedag) och tänkte inte mer på det. Men sen fick jag en fin liten ask,
Först fattade jag inte alls vad det var, den var så trasslig kändes det som haha. Men det är ett armband med 3 hängande blommor typ som går genom en ögla. Den hänger alltså och dinglar och man kan inte spänna åt den liksom. Tänkte att detta var en konstig sak men när jag hade haft på mig den ett tag blev jag kär! Till att börja med älskar jag silver och denna var verkligen ljus i färgen så den var så fin och den passar verkligen bra till min klocka och allt annat jag avänder typ. Kan tyvärr inte ha den på jobbet för den låter för mycket när den slår emot skrivbordet hela tiden. 
 
Så tack så jättemycket för debn fina presenten! :) 
 

Kommentera här: