Nya glasunderlägg

Tydligen hade jag missat att lägga ut bild på det jag fick när jag fyllde år och eftersom Linda är ett HP fan hon också så var det klart dumt av mig att INTE lägga ut bild på mina nya glasunderlägg med HP motiv. Det har blivit lite tradition från Robins sida nu att han köper något från Game Shop (eller Game Stop eller vad det heter) med HP på. I julas tror jag det var fick jag julklapp av hans lillebror därifrån så han vet ju vad han ska tipsa om :P
 
Jag fick nu när jag fyllde år 4 underlägg. Varje underlägg föreställer ett elevhem. Min favorit är självklart den blå - Ravenclaw! Köpte faktiskt en tjocktröja i London när vi var där första gången med just Ravenclaw. Anledningne är enbart färgen haha. Ravenclaw är inget elevhem som är med så mycket i HP serien av någon anledning. I slutet av filmerna så kommer det en tjej som blir kompis med dom från Hufflepuff så då är alla elvhem med, men det finaste av alla är inte med. Förutom när dom letar efter ett didadem i HP7..
 

Kommentera här: