När var senast jag..

Här kommer en liten kort lista med snabbinfo :)

 

..köpte ett klädesplagg?
Kan faktiskt inte minnas detta ordentligt men tror det var när jag var med mamma i Ullared i december? Tänkte säga att jag inte räknar plagg som jag gett bort i present men tror det var då också när jag handlade julklappar till barnen. Var länge sen jag köpte kläder faktiskt. Har blivit duktig på det ;) 

..köpte ett skönhetsprodukt?
Det måste ha varit när jag var i Stockholm med jobbet för lite över en månad sedan. Köpte läppstift från MAC och NYX samt en mascara. Tror inte jag köpt något mer därefter. 

..gillade en bild på instagram, och varför?
Idag. Jag följer endast människor (och djur haha) som jag är intresserad av eller tycker är intressanta liksom och då gillar jag ju självklart de flesta av deras bilder. Finns ingen mening med att följa konton om man inte tänker gilla deras bilder enligt mig. 

..googlade något?
Haha jag och Robin har kollat på New Girl på Netflix och där var ett avsnitt där Jess (huvudpersonen) skulle dejta någon och hand hade mikro penis. Jag är sån som googlar ALLT om jag vill veta något och eftersom jag aldrig sett en sån eller ens trodde att det fanns på riktigt var ju tvungen att googla. Så det måste varit i veckan eller förra. 

..såg en film? 
I söndags satte jag igång Harry Potter 1 medan jag fixade med maten inne - Robin sköter grillningen. 

..lyssnade på en låt?
På jobbet. Vi har musik igång dygnet runt nu för tiden :) Dock vet jag inte vad det är för låt eftersom det är en lista som går runt. 

..tog emot ett sms?
Idag.

..skickade iväg ett sms?
Idag. 

..läste en bok?
Det var när jag läste ut Omgiven av idioter så för en vecka sedan. Ska börja på Snacka snyggt av Elaine Eksvärd men har inte börjat ännu. 

..dansade?
I lördags på min kollegas fest dansade vi lite smått. 

..blev starstrucked?
Oj! Vi har en del kändisar som bor på hotellet men eftersom jag är "professionell" när jag är på jobbet så blir man inte starstrucked, jag får liksom inte vara annorlunda än mot andra gäster. Annars vet i sjutton om jag blivit det, liksom inte träffat någon :P 

..reste?
Inom Sverige så var det till Göteborg å Kick off och utbildning. Utomlands var det Kreta i somras :)

..pratade i telefon och med vem?
Om inte jobbet räknas så var det med mamma i förrgår tror jag. Föredrar SMS! 

 

Kommentera här: