Min kväll

Kom hem från gymmet för kanske 30 minuter sen eller något, var helst slut i mage och ben efter dansen idag. Men det är skönt! Hade inte cyklat på ett tag heller så passet igår tog nog extra mycket på mig skulle jag tro, är man klen så är man! 
 
Jag har duschat lite snabbt och nu slängde jag precis in mini baguetter från ICA med vitlökssmak, gott! Robin har gått och blivit sjuk så han har i princip sovit sen han kom hem från jobbet och ska inte jobba i mon så lika bra att ladda upp med lite mat så han har att plocka medan jag är på jobbet i mon! Om jag inte äter upp alla 6 bröd själv... 
 
Jag har även gjort mej en stor kopp te så jag kan värma mej lite medan jag läser Snacka Snyggt. Läste kanske 60 sidor innan idag och om jag inte gör annat resten av kvällen kan jag bli klar med den idag! Tror det är kanske lika många sidor kvar som jag läste innan. Vi få se hur det blir helt enkelt. Men det ska bli mysigt i alla fall så för mig gör det inget att Robin inte är pigg och vill hitta på något, bättre att vila så man är pigg och friks under långledigheten. 
 
Tycker mina små fat till tepåsarna är så fina! Köpte dom på Indiska för det fanns inga till vettiga priser någonstans innan. Så köpte 2 likadana och har använt dom flitigt! Fick ju en vit i form av en kanna + en tekanna av mamma men dom vill jag bara använda ihop:) Och idag när vi kör stora muggen så blir det dessa fat! 
 
BTW: mamma har mega snygga fat hemma i grått som vi pratade om i söndags, igår skrev hon att dom såldes billigt nu så hon erbjöd sej faktiskt att köpa dom åt mej i vecka så det kommer det komma bild på! Självklart betalar jag dom själv, men skönt att inte behöva krångla till en affär bara för det, i Växjö dessutom. Så det är jag tacksam för! 
 

Kommentera här: