Krångel med internet

Skulle skrivit i måndags men av någon anledning så ville inte internet fungera när jag precis skulle publicera. Så vi gör ett nytt försök idag! 
 
Igår bledv det jobb 11 timmar, istället för 8 som var planen men ibland måste man ställa upp för sina kollegor! <3 Men allting gick bra - både för mig och kollegan så det kändes bra att vakna idag. Skulle tränat nu på lunchen men avbokade det när jag vaknade för min hals är fortfarande inte helt 100 så vågar inte chansa. Trodde det var ett CX pass men var visst cykel och då kände jag verkligen NOPE! Men jag har ett CX pass inbokat i morgon och ett cykelpass på lördag så det ska gå! Kanske kör ett danspass på söndag med om det finns tid. 
 
På lördagen är det fullt upp förresten. Cykel 9.30-10.00, jobb 12-17, kalas från 16. Jättekul! :D Vet dock inte ifall jag kommer behövas på jobbet så länge så kanske kan gå tidigare så jag inte missar hela kalaset i alla fall. Robin ska följa med också så det blir kul. 
 
Nu håller jag i alla fall på med att läsa en bok, dricker grönt te med ingefära (friggs citron och ingefära te är kanon!) och Svenska Hollywoodfruar är på i bakgrunden också. Tror det är typ säsong 2 eller 3 typ så det är gammalt men lite kul också eftersom det var så länge sen man såg det.
Idag rockar jag sockorna med, hoppas alla gör det :) 

Kommentera här: