Godmorgon!

Jag har jobbat min 3e och sista natt på ett tag nu. Är helt ledig denna helgen dessutom, jej!

I måndags jobbade jag på morgonen och sen stack jag till gymmet och körde SPRINT och CXWORX, mina standardpass nu för tiden. Har faktiskt bara kört en dag denna veckan och tror att det kommer stanna där för idag åker jag iväg! Men mer om det längre ner.

På tisdagen fyllde min lilla kära pappa år så jag, Linda och barnen var hos honom under dagen och han bjöd på mega god lunch - Ellie älskade köttet och åt massor :) Sen var jag med när Linda hade bokat syskonfotografering till barnen och sen dumpade hon av mig hemma. Jag fixade mat och sen sov jag för då började första natten!

Onsdagen hände nog absolut ingenting har jag för mig. lika så torsdagen, har bara varit hemma och sovit, ätit och duschat i princip.

Så idag när det har blivit fredag har jag bokat in mej och Robin hela helgen i Göteborg! Vi åker så fort jag vaknar sen för det är ungefär då han kommer hem också så det blir kanon! Måste kanske förbi ICA och köpa chips till honom på vägen - själv har jag 12 påsar IKEA chips hemma haha så packar med en ;) Sen bär det av och förhoppningsvis kommer det gå bra att köra med, vet inte alls hur väglaget osv. ser ut uppåt.

Kanske inte blir någon uppdatering i helgen. I mon fyller jag dessutom år (därför jag bokade in oss, gjorde det i typ november redan) och då ska vi först fira med att äta på BEE och sedan ska vi se Stefan och Krister saken som går på Lisebergsteatern, mys! Vad vi hittar på på dagen och nu ikväll vet jag inte, kan inte planera allt ju :) Men ska försöka ta bilder och uppdatera när jag är hemma i alla fall! Trevlig helg :)

Kommentera här: