En lista till en lördag som denna!

Det är så roligt med listor så vi kör en till bara för att det är lördag! 

 

Senaste filmen jag blev pepp på:

Favoriter kommer alltid vara Harry Potter filmerna! Men just nu är jag pepp på att se Dirty Dancing igen, så vi vänder på frågan haha.

Senaste boken jag läste:

Senaste jag läste ut var Omgiven av idioter. Men frågan är inte läste ut, utan läste och det var Snacka Snyggt. 

 

 

 Senaste serien jag sträcksåg:

Vi kollade precis klart på New Girl förra veckan! Blev typ en halv säsong vi kollade då.

 

 

 

 

Senaste låten jag lyssnade på repeat:

Troligen Perfect med Ed Sheeran.

Senaste föreställningen jag var på:

Kan nog varit när jag och mamma tittade Little Shops of Horror förra året. 

Senaste restaurangen jag besökte:

Bee Kök & Bar med Robin i Göteborg. Beställde in en Caesar innan vi skulle på buskis på min födelsedag :)

Tre ställen jag vill rekommendera:

Det måste nog bli lite restauranger kanske?

Definitivt La Castellina (Växjö), Bee Kök & Bar (Göteborg) och Texas Longhorn (Växjö)

Nu finns alla utom La Castellina på fler ställen än de jag skrev men det är bara på dessa jag varit :) 

Sallad från LaCastellina. De vann för övrigt pris som årets Lunchställe 2017! :) De har förbannat bra sallad och hamburgare så testa om ni inte gjort det! 

 

 

 

 

Avslutningsvis tre favoritgrejer:

Min familj <3

 

 

 

 

Min säng, älskar att sova eller bara ta det lugnt i sängen.

 

 

 

Club Sandwich - vilket var vår middag igår :)

 

 

 

 

Kommentera här: