Dålig uppdatering här

minns inte ens när jag skrev senast men tror det handlade om boken Omgiven av idioter så måste varit i torsdags eller fredags? 
 
Vad har hänt sen dess då? Jo på fredagen så passade jag och mamma barnen för Linda och Jocke skulle på date. Det var jättemysigt men jag var helt slut sen för den energinivån är jag inte van vid! Men dom åt bra och så så det var nog lyckat :) 
 
På lördagen så var vi först inne i stan och köpte en grill! Våran vi hade återkallades så vi har inte haft någon sen i somras. Vilket inte gör något eftersom det för tillfället är den värsta vintern jag varit med om. Men vi invigde den faktiskt på söndagen sen! 
Vid 15 var jag bjuden på kalas hos min kusin för att fira 2 av hennes barn. Fick däremot åka vid 18.30 ungefär för jag skulle vara på jobbet vid 19 för att äta lite gott innan det var dags för fest hos en kollega! Stannade över på jobbet och åkte hem vid 12-tiden på söndagen sen. Stannade förbi en snabb runda hos pappa innan jag körde hem.
 
Så på söndagen körde vi helt enkelt en lugn dag. Jag kom hem vid 12-tiden och slappade lite i soffan med Robin och vid 13 ungefär var vi ute på promenad i en timme. Det var riktigt bitande kyla först när vi kom ut men när vi hade gått ett tag och man fått upp pulsen lite så blev det mer behagligt. Sen kollade vi lite på TV och grillade och åt lite annat gotte också. En riktigt bra söndag :) 
 
Det är uppdateringen från förra veckan! Kommer lite mer om denna veckan under dagen tänkte jag :)
 

Kommentera här: