Back home

Jag jobbade ju hela helgen och i söndags hade jag tåg att passa vid 16.30 så hade 1.5 timme på mig att komma hem, byta om och äta lite. Tack och lov hade mamma gjort mat som jag fick äta innan och Linda körde ner mej till tåget. Slulle varit framme 20.25 på söndagkvällen på hotellet men vi satt fast i 1 timme i Katrineholm så kom senare. Det enda jag gjorde var att duscha och kolla på Fallet Kim Wall eller vad det hette. Fattar inte hur man kan vara så sjuk som Madsen. Efter det somnade jag! 
 
Igår var det utbildning 10-16 och 16.55 gick tåg nummer 1 och 17.19 tåg nummer 2. Robin var och hämtade mig på stationen ca 20.30 så det enda vi gjorde när jag kom hem sen var att kolla på serie typ. Robin duschade och då passade jag på att göra en ansiktsmask. Beställde ju ett 6pack från Peter Thomas Roth och på söndagen provade jag en och igårkväll en annan. Minns inte vad den första var men det var någon med ros, den igår var 24 karat guldmask! Glittrade som en highlighter hela jag! 
 
Just nu har jag precis ätit frukost, ätit vitaminer och druckit min äppelcidervinäger. Idag brännde det inte alls men smaken är ändå så man ryser av någon anledning. Har duschat och lagt in en maskin tvätt också. Klockan ringde 8 men låg kvar till lite över 9 och snoozade och kollade på mobilen. 
 
Nu ska jag dricka lite te och kolla på tv. Funderar på om jag ska orka sminka mej idag eller inte. Funderar på att bara ta ögonbrynen och mascara/eyeliner och inget mer för detta kan jag sova med så sitter det kvar i mon haha. Jobbar hela kvällen men ska komma lite tidigare för det bjuds på tårta idag med! I frdags bjöd min chef på tårta och idag blir det tårta för en kollega som fyllde 50 igår och på fredag är det tårta igen för en annan som fyller år haha. Men då håller jag mej hemma! Blir min städardag då :) Ska även fundera ut någon fin lunch jag kan fixa innan Robin kommer hem då.
Det är den rosa tuben och sen guldiga som jag har testat, Är så nyfiken på den svarta! Dock tycker jag inte dom är något att hurra över än så länge så ska testa dom ordentligt så få vi se. Mina favoirtwr just nu är faktiskt Loreals masker - de i brun, grön och svart. Ge en fullständig review när dom är slut ;)

Kommentera här: