Work all day every day

Kom inte på någon bättre rubrik haha. Jag har jobbat hela helgen så har inte haft tid att skriva och torsdag-fredag passade jag och mamma Lindas barn. Både mysigt och väldigt jobbigt kan man säga. Jag har 5 pass kvar på min långvecka så jag ska till jobbet om ett par timmar ungefär. Kom precis tillbaka från en cykelrunda och är helt slut nu. Hade fel sportBH på mig för den sitter lite tajt om lungorna och då är det väldigt jobbigt när man cyklar. Tog ändå 2 puffar luftrörsvidgande medicin men verkar inte ha hjälp. Sen blåste det som satan också, kom knappt fram ibland på 1ans växel haha.
 
Men i alla fall så ska jag hoppa in i duschen nu och sen ska jag försöka få lite jobb gjort hemma. Har ju 15% 
projektanställning så måste fylla ut dom timmarna med annat än receptionsjobb och det kan jag sitta med hemma. Kanon! Eftersom jag går på semester om 3 veckor med så måste jag planera in mina timmar till det. Kanske få bli att jag stannar kvar på jobbet ibland och fixar eller om jag behöver handla något kul till jobbet så gör jag det efter på dom timmarna. Dock måste jag få godkänt från jobbet om att köpa grejer och hitta på lite saker och alla har semester så kan bli lite svårt. Men få se hur det går :) 
 
Nu blir det dusch och sen jobb + lunch innan jag åker! 
 
Alex var nyfiken! 
Ellie ville sova middag på govlet efter lunchen i fredags. Mamma ropade på mig, då hade Ellie dragit ner allt på golvet själv och bäddat ner sej haha. 
 

Kommentera här: