Det bäst som finns

Alltså jag var verkligen helt slut efter cykelturen så jag har hållt mej i soffan haha. Har fått ihop 1 timme jobb i alla fall för efter duschen bestämde jag mig för att sminka mig till jobbet idag. Har inte gjort det på länge men eftersom jag slutar så pass tidigt idag och börjar så pass sent i mon så kan jag slösa lite tid på att tvätta av det sen ikväll.
 
Har precis ätit upp min lunch framför Youtube också. Robin fick med kina mat hem igår från sina föräldrar och jag älskar verkligen kina/thai så blev väldigt glad! Robin fick en omgång med sig till jobbet idag med. Nu ska jag ta och borsta tänderna och byta om och sen blir det jobbet :) 
Har lyckats få på något filter på frontkameran som gör att mitt ansikte bli smalare i mitten och gör att jag även ser lite utsuddad ut. Visst att min foundation och resten av basen blev typ perfekt så ser jag inte riktigt ut så där haha
 

Kommentera här: