Thanks for noticing me

Jag fick lite handlat när vi var uppe i Stockholm som jag tänkte lägga upp, men först - frukost! 
Klockan ringde vid 9 och jag hade så ont i ryggen så låg kvar ett tag som vanligt. Gick upp 40 minuter senare ungefär tror jag och nu har jag precis ätit frukost och ska dricka upp mitt te innan jag tar mig ner till pappa. 
Min frukost består av ett glas mjölk och 2 knäckebröd med ost på och såklart en kopp te då. 
 
Nedan kommer då bilder på det jag köpte. Allting utom en sak för det är till Ellie och Linda ville inte se den innan Ellie fått så det kommer inte komma upp ännu :)
 
Vi börjar med min Ior mugg. Stod mellan den och nasse men den var i rosa och jag är mer blå så självklart blev det denna ;)) 
Ett läppstift från NYX i färgen Monte Carlo. Hade som projekt att hitta ett snyggt flytande rött läppstift till galamiddagen så köpte dessa 3 nedan. 
Köpte då även ett från MAC i färgen Dance with me.
Ett till från NYX i färgen Exotix/Exotisme
Köpte även en mascara för den jag har håller på att fastna i tuben hela tiden. Gillade alla färger, testade alla under två kvällar och jobbade även i den nedesta från NYX igår och jag bättre bara på det en gång efter jag ätit. Sitter kanon! Kanske att man behöver en läppenna under för den kan flyta ut lite i linjerna. 
 
Men detta var det jag köpte, var extremt nära på att köpa en Michael Kors väska som var nere på halva priset och kostade 1800:-. Men kände att jag inte kunde lägga dom pengarna så vi gick därifrån. 
 

Kommentera här: