Söndag!

Och jag har tydligen jobbat min sista natthelg! Hade ingen aning om att det är bortplockat så när jag fick det förklarat för mig blev jag superglad!! Och när jag kollade på framtida schema så såg jag att det inte står natt, wiho! Men kommer såklart hoppa in och hjälpa om det behövs någon gång. 
 
Natten har i alla fall varit ganska lugn måste jag säga. Haft en jobbig typ som hängt i 2 timmar och bara pratat, fulla människor är lite så där. Kan väl vara trevlig men när dom ska säga att man är söt eller något sånt så vill jag bara att de ska gå och lägga sig. Men men. Jag har haft att göra hela natten ändå, trodde den skulle bli seg. Nu är det visserligen 2 timmar kvar ungefär så vem vet hur det kommer sluta. 
 
Har lite disk att fixa med och lite listor att skriva ut men förutom det så är jag klar. Det enda som är planerat idag med är att dansa på gymmet (dom har nytt schema så dans är onsdag och söndag, kanon!) och så ska jag hälsa på mamma och pappa lite med tänkte jag. Bland annat har jag en massa saker med mig som ska upp på vinden och lite annat till mamma så lika bra att ta med det. Sen blir det att mysa lite med katterna och prata med pappa :) 
 
En bild från i veckan kör vi på! 
 

Kommentera här: