Jobba igen

Jag har varit ledig i ett par dagar nu och det är dags att jobba igen! Börjar tidigare idag för jag ska på möte vid 13 också så blir det jobb efter det sen. Trist att inte vara ledig i helgen men så är det! Dock är det bara ikväll och i mon bitti för på söndag åker jag och typ 24 kollegor till Varberg på SPA :D Man kan säga att dte är en julklapp från jobbet och det ska bli så skönt! Alla har varsin behandling bokad med och sen är det middag på söndagkväll. Ser så mycket fram emot detta och snart är det dags! 
 
Har en praktikant med mej ikväll också och även ett par timmar imorgon. Skönt med lite sällskap :) 
 
Jag skrev i november/december att jag har fått en ny roll på jobbet och jag kan meddela att jag har fått en till! Jag är numera Miljökoordinator på Quality Hotel Royal Corner! Ska bli spännande uppdrag och mycket av detta kan jag göra när jag jobbar natt vilket är bra men hinner jag inte eller inte kan så bokar jag in möte med chefen och då hjälper han mig med detta. Detta är bra för detta är också utöver mina 85% som jag har i receptionen. Så från och med 1 januari 2018 har jag 3 roller på jobbet haha. Receptionist, miljökooridnator och Culture Ambassador! Skoj :D Detta året blir lite test kan man säga eftersom vi inte gjort detta förr och förhoppningsvis kommer jag in i rollen som CA lite bättre med, måste kolla ordentligt vad mina uppgifter är bara. 
 
Detta var lite nyheter från mig i början på detta året! Kanske inte är så intressant för någon men men. :) 
Det var så fint och frostigt en morgon i veckan
 

Kommentera här: