Då var det dags igen!

Idag jobbar jag första passet detta året och även första sen vi stängde hotellet, vi öppnar idag. Vet inte om jag är sugen på det eller inte, både taggad och otaggad typ. Men det är bara att ta sig dit! Hoppas det är att göra även om det är lite gäster. 
 
Har inte skrivit något sen annandagen tror jag och det har varit skönt att stänga av lite. Har varit att göra hela tiden, låg i soffan hela lördagen men annars har det varit ett flängande varje dag. På så vis blir det skönt att börja jobba för då gör man inte en massa annat. Just nu äter jag frukost ovh sen ska jag hoppa in i duschen tänkte jag. 
 
I fredags gjorde vi Inlåst (kom ut!) och åt på Texas Longhorn, riktigt gott! 
Fajitas med kyckling tog jag :) Vid 22.45 bestämde vi oss för att bowla med så det gjorde vi, sen åkte jag hem :) 
 

Kommentera här: