That glow

Bara för att jag skrev lite kort om en highlighter i ett annat inlägg innan så fick jag för mig att fota alla! 
För en del kan detta vara mycket (man behöver ju kanske egentligen bara en) men för del andra är detta ingenting. För mig själv är det inte tillräckligt, finns fler jag vill ha och testa hela tiden. Men vi kör en liten genomgång av dom! Dessa två bilder är exakt lika dana bara att de är öppna i nedersta, så de ligger i samm ordning. 
 
Okej, vi börja med dessa två paletter från Anastasia! Aurora köpte jag när jag var i Stockholm i höstas och bara någon månad efter så tappade jag den i golvet och en av de finaste färgerna gick sönder, var ledsen i flera dagar typ över detta. Men toalettgolvet såg ju fint ut.. Den är orange i paletten men blev nästa lite rosé färgad på kinden, så fint!! Sen beställde jag även Moonchild från kicks hemsida när jag fick en massa rabattkoder.
En sån här palett ligger på 595:-.
3 pennor från Isadora som jag inte avnänder så mycket avnpgon anledning. Pennan i mitten, nr 81, är odkc lite lik den som är sönder i Auroa paletten ovanför så ibland har jag den under ögonbrynet. Jag har absolut ingen aning om vad dessa kostar eller om de ens finns längre för det är flera år sen jag köpte dom tror jag. 
Här försökte jag ta en bild så man ser färgerna men gick inte så bra. Men den översta är grön, mitten rosa/rosé och den längst ner är lila. 
En palett med mega stora highlighters! Från Make up revolotion. Köpte för 90:- tror jag på Cocopanda. Var länge sen jag använde dom nu men gillar dom mycket! Framförallt den i mitten gillar jag. 
Den här är nog min första jag köpt tror jag. Solstice från Sleek. Köpte den i London, första gången vi var där tror jag så det är sommaren 2014 i så fall. Vet inte vad dom kan kosta men sist jag var där kunde man köpa 2 Sleek produkter för 10 pund , tror dock att det är det man kan få ge för en sak i Sverige? 
Den senaste i familjen är från NYX! Gillar många av deras produkter men den här är lite tråkig faktiskt. Bra på näsa och under ögonbryn men på kinderna syns den inte alls. Kostade 120:- tror jag inne på H&M.
Här kommer då de från Wish! Focallure är märket och jag har skrivit om det förr. 
Min absoluta favorit som jag använt mest är den längst till höger. Det står att det är nummer 5, Hippo men det gör det även på fler så jag vet ärligt talat inte vad dom heter. Det fanns 5 olika vad jag kunde se då så jag köpta de andra 4 sen när jag var så nöjd med den första. Jag tror det ligger på mellan 10-20:- stycket ungefär med frakt inräknat. 
 
Jag rekommenderar verkligen alla utom Sleek för den "färgar" av sig på hunde. Den som är orange kommer också se lite orange ut på huden, det sysn tydligt var man lagt den liksom. Vet inte om det har att göra med att jag är lika vit som ett papper eller vad det beror på. Men dom är fina llihopa tycker jag :) Ska jag rekommendera en enda är det Hippo fårn Wish. Vet att det inte är en bra sida/app att handla från och att det är mycket diskussioner om den just nu, men jag älskar highlighters från dom. Om någon kan tipsa mig om en bättre hemsida som säljer det märket byter jag. 
 
I dagsläget finns det 2 till jag vill köpa till min samling och det är Maryloumanizer och Amrezy och om paletten från Nicole (Anastasia) kommer ut igen ska jag vara den första som köper den! 

Kommentera här: