Produkter jag vill testa

På stället jag vaxade mig Grodan of Sweden (vet ,as kul namn!) så säljer de även en del exclusiva produkter tror jag man kan kalla det. Det är inga billiga produkter liksom. Har varit sugen på att testa ett märke som heter Peter Thomas Roth, framförallt deras ansiktsmasker. Jag tycker Glam Glow är dyra men detta var värre.
Hittade ett litet kollage på Nordic Feel Växjös facebook sida och såg denna:
Det är alltså sample kits så det är ju inte mycket i dom men funderar på om jag ska köpa denna för att testa. Perfekt att hitta den man gillar bäst istället för att köpa en burk för 600:- och sen inte använda den. Det var länge sen jag vara nere och gick på stan så kanske ska göra det en dag :) 
 
Sedan kommer det en ny release på tisdag från Anastasia Beverly Hills, nämligen en highlighter! Amrezy heter den, fattar inte varför de ska vara så konstiga namn? Vill fortfarande ha paletten med Nicole som inte finns mer tyvärr. 
Jag har haft dille på highlighters ett tag nu och det är alltid det jag vill ha när jag kollar affärer, har ju några stycken från Wish som jag verkligen älskar, så bra!! Men har andra med såklart. Älskar att blinga ;) Och den här har jag sett en del klipp och bilder på och måste erkänna att jag är intresserad. Vet dock inte vad den kommer kosta och jag vet inte heller när den kommer till Sverige så få vänta och se men den släpps på alla <3 dag i alla fall, någon stans i världen typ.
 
Sen har jag sedan länge MaryLoumanizer och Este Lauders foundation som jag nämnt sen ett tag tillbaka men lägger inte upp dom ännu en gång, känns lite overkill som Robin sa förr haha. 

Kommentera här: