5 timmar

Jag jobbade natt igår tillsammans med en kollega som är tillbaka från mamma ledigheten, super kul! Det var ju två som var mamma lediga men tyvärr slutade den andra hos oss, tråkigt för oss men kul att hon hittat något annat som passar henne :) Vi pratade en massa heeela natten och jag hade i alla fall jättemysigt med henne. Det måste vara tufft att komma tillbaka när man varit ledig i över ett år. 
 
Men jag kom i säng vid typ 8 i morse och klockan ringde vid 13 sen, så fick 5 timar sömn. Konstig nog verkar det räcka såna här dagar, jag vaknar oftast och är pigg. Sen går det någon timme och jag blir trött i för sig. Men jag ska upp vid 6 i mon bitti så vill inte sova för länge idag. 
 
Jag har bara ätit frukost/lunch, druckit lite te och läst bok. Började på Omgiven av idioter häromdagen och har nu på 2 dagar läst 100 sidor så det är ju tydligt att den är bra tycker jag. Hade jag inte haft jobb och annat om dagarna hade den troligen varit utläst redan för den är så bra! En kollega ska låna den sen när jag läst ut den och jag tror hon kommer älska den med! :) 
 
Nu ska jag kolla lite på youtube tänkte jag, om ca 2 timmar är det träning som gäller! 
Igår åt jag lax och falafel till lunch. Krydda på: salt, citronpeppar, vitlökspulver  och chilipulver. Till maten hade jag en sallad med gurka, tomat, spenat, fetaost och syltlök. Gjorde en dip på gräddfil och salladskryddan från Alpnaering - bästa!! Har även balsamico på salladen. 

Kommentera här: