Konstig jul

I fredags var det julfest med jobbet och det var riktigt kul! Vi startade på hotellet och sen gick vi alla till em kollega som bor nära innan vi drog ut på stan. Var väl i säng kanske 3? Vi gick lite innan allt stängde. Sov hela natten men hade glömt stängas av mitt larm så vid 8 ringde det haha. Var bara att ändra och sova till 10. Kände dock sen att nej jag vill inte gå upp så jag blundade lite till. 

Pappa hade skrivit att han inte orkar ha oss på besök ocksp för det blir gör jobbigt för honom så jag var lite nere på grund av det med. Så jag bestämde mej för att stanna en natt till på jobbet för att slippa vara hemma där man bli påmind hela tiden om att pappa inte är hemma... så det är först nu jag är hemma. Sitter u soffan men är sååå trött så hade behövt vila middag sen tror jag. Vet i te varför jag är så trött hela tiden nu men det är jobbigt. Kan nog seriöst sova hela dagen och natten. Ska hoppa in i duschen sen när Robin är klar så få vi se vad som händer sen. 

Jag måste slå in några paket till, dammsuga, skura, städa toa och sen behövde mamma hjälp med lite saker hos sej. Det är fullt upp idag men det ska nog gå. Kommer bli konstigt bara att fira jul när det inte är som vanligt ..

Kommentera här: