Året snart slut

Ja då var 2018 snart över och jag vet inte om det känns som nästa år kommer börja bättre än detta sluta... Pappa är fortfarande inte hemma från Lund och vi vet inte när han kommer tillbaka. Har inte sett han på 2 veckor och det är jobbigt. Jobbigt för oss att inte kunna träffa honom och jobbigt för honom att aldrig bli bättre. Min morbror är hemma i alla fall och mår toppen just nu så det är skönt att hans operation lyckades. 
 
Just nu jobbar jag och jag känner att jag har inget att fira direkt så kunde lika väl jobbat hela nyår känns det som just nu. Har hamnat i en svacka och är inte mig själv. Det är skönt att jobba för då måste jag tänka på hur jag beter mig och det är lätt att vara glad och trevlig på jobbet, men hemma är jag rätt tjurig. Vi få se när jag kommer ur detta, förhoppningsvis när pappa är hemma eller man vet att han är okej i alla fall. 
 
Efter jobbet ska jag hem och fixa mig lite. Robin vill gärna fira nyår med mig och vi är bjudna till hans familj på mat och lite mys. Hoppas det blir trevlig. Beroende på mitt läge så är jag kanske inte den roligaste att vara runt omkring. Jag säger ju att jag mår bra när hågon fråga för jag orkar inte förklara för alla hur läget egentligen är med mej eller med pappa för då bryter jag ihop. 
 
Måste komma igång med träningen igen. Eller jag har inte varit borta så länge visserligen. Tränade vecka 51 tror jag det var så det är lugnt. Joggade ju för tusan 5km för första gången i mitt liv då! 
Vet inte om jag ska göra en sammanställning från vbarje månad vad som varit bra med den, tror jag gjort det innan? Kunde vara kul att gå tillbaka och se vad som hänt. 
 
Nu ska jag fixa och dona lite på jobbet. Ska leta upp en vattenmätare som jag lyckats glömma vart den är haha

Kommentera här: