En vecka kvar

Robin började jobba idag och jag har en vecka semester kvar, skönt. Är inte redo att börja jobba ännu. Känns som jag hamnat i någon typ av depression under sommaren för jag har inte njutit och gjort allt jag velat. Känns mest som jag legat hemma i soffan och kollat på NCIS Los Angeles. Skönt det med men hade gärna tagit tag i att träffa folk lite mer. Kan bero på att jag inte har tränat under hela semestern också, mår mycket bättre då. Mitt projekt i höst är att hitta någon att träna med så jag lär mig hur gymmets maskiner fungerar och vilka som passar det jag vill träna. 
 
Annars har jag inga större roligare planer idag. Har ett pass TONE inbokat på gymmet idag och sen måste jag även städa hela lägenheten + byta lakan och duscha. Ska skriva ett par inlägg om 2 böcker jag läst ut också så det kommer komma under dagen! 
 
I fredags var jag ute och åt på Pinchos med Linda + 2 kompisar, mums var det! 
 

Kommentera här: