Sista minuten

I förra veckan sa Robin att han gärna hade åkt till solen en vecka nu. Blev helt chockad av att han sa så för han är den jag känner som trivs bäst hemma, han är väldigt hemmakär. Men jag höll med honom om att det vore skönt att bara sticka utomlands en vecka för att få lite sol och värme. Så jag har sen dess kollat på sista minuten resor till både Dubai, Spanien och Grekland. Dock verkar Spanien eller Dubai vara rätt varmt just nu så det lockar såklart mest. Kollade på några stycken i maj och då ligger det kring 23 grader så det är inte super varmt men det är varmare. Och för ca 3000:- så gör det inte mig något. Funderar faktiskt på att kolla ifall jag kan ta semester en vecka i slutet av april eller början av maj så kan vi åka till lite sol. Om Robin nu inte ångrat sig och känner att det börjar bli lite varmt nu igen. 
 
Blev mer sugen också när jag läst Blondinbellas blogg om att hon varit i Italien och kissie som nyligen kom hem från Marocko. Just nu känner jag väl inte att jag vill lägga en massa pengar på en resa. Vill bara komma till värme och läsa en bok och kanske faktiskt upptäcka lite av området medan det inte är 100 grader varmt. Dricka en god drink och bara umgås med Robin. Låter inte helt fel i mina öron.. Ska verkligen ta upp det med honom snarast! Om han bara kunde komma hem från jobbet haha... Men jag ska själv på utbildning på jobbet snart så spelar i och för sig ingen roll om han kommer snart, är inte hemma själv. 
 

Kommentera här: