Lördagsmys hos pappa

Jag tog sovmorgon igår för jag jobbade kvällen i fredags och kom inte i säng förrän ca 00.30 något sånt. Åt lite Belvita kex till frukost (kanon när man bara vill tugga på något, åt en när jag kom hem på fredagen med) för vid ca 12.30 var det lunch hos pappa. Jag åt mitt kex runt 11 kanske. Linda, Jocke och barnen kom precis samtidigt till pappa som jag gjorde så det tajmade vi bra. 
 
Pappa bjöd på kyckling, potatis och grönsaker - mums! Vi lekte inne ett bra tag och sen tog vi oss ut i trädgården. Det gillade Ellie! Vid den här tiden var Alex så trött så han höll på att somna i gungan haha. Hans premiärtur! Vi grillade lite korv också och var på "gymmet" som kyrkan har byggt. Ellie hade jättekul där och lekte som det vore en lekplats så det var ju bra. När vi gick in sen så passade jag på att gå hem. Behövde göra lite matlådor för fick hoppa in och jobba natten. Längesen jag jobbade helgnatt nu men kände att ett pass kunde jag ta. Blir det rena kaoset så är det ändå ledigt dagen efter och sånt haha. Så hade jag inte behövt jobba hade jag stannat längre men gick hem vid 17 ungefär. 
 
Idag är det tänkt att vi ska grilla med grannarna! 

Kommentera här: