Fullt upp igen

Hallå! 
Det var ett tag sen jag skrev nu igen. Det var mycket jobb på schemat och andra trevligheter. Tror jag skrev på fredag morgon sist eller något. På fredagen var det ju AW med ett par kollegor och lördag var marknad och sen lite fest på det. Hängde hos syrran från att hon kom hem och så myste vi med barnen. Vi sov över hos Robins föräldrar så på söndagen var vi faktiskt ute med en båt och åkte lite och sen körde vi häng i soffan resten av dagen. I måndags hängde jag hos Linda igen för jag skulle hämta Ellie på dagis. Sen var jag med henne på gympan också och passade Alex medan Linda skuttade runt med Ellie. I tisdags var det jobb, träning och lite häng hos pappa. I går var det möte på jobbet hela dagen typ.
 
Så här är vi! Jag är trött haha. Men ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här också. Det hamnar lite åt sidan när det är fint väder och jag hellre sitter ute i solen än inne vid datorn. Dock ska det väl inte vara fint väder på hela veckan så spelar ingen roll. Då kanske jag kommer med lite fler inlägg! 
 

Kommentera här: