Cykla cykla och cykla igen

Sitter tillfället nere på gymmet och ska cykla! Hade ett mega bra träningspass igår enligt mej själv. Brukar försöka köra cykel och cx på tisdagar och det var länge sen jag gjorde det nu så det var riktigt skönt. Cykel passet var sist och jag sa till Robin när jag kom hem igår att det kändes så fruktansvärt bra!! Trött i hela kroppen var jag men jag höll ut och kämpade på istället för att sakna ner eller släppa motstånd. Vet inte vad det berodde på men jag var jätte nöjd verkligen. Få se om jag har samma känsla efter detta passet haha. 

När jag kommer hem ska jag göra lite lunch men jag vet inte vad jag är sugen på. Ska fixa middag sen och funderar då på att göra kyckling och rotfrukter i ugnen men lite rosmarin eller vad det ör. Hittade ett recept på Elsas blogg som verkade gott så ska göra den tänkte jag. Kanske gör mig lite lax till lunch då. Sugen på sallad och det hade inte varit fel med lite tonfisk till men vi har ingen hemma och jag har ingen lust att handla bara en burk tonfisk så det få bli annat. 

Kommentera här: