At the gym

Här varit hos pappa sen lunch idag och nu är jag på gymmet! Ställde klockan på 8 i morse men snoosade till 10, Robins klocka har jag inte ens hört idag så måste varit mega trött. Hade varit bättre däremot att ställa om klockan när den ringde första gången för nu är jag så trött. Både jag och pappa höll på att somna. Så vi var inte den ligga klubben direkt. Men så är det ibland! Har tagit några vitaminer ett tag som jag tyvärr inte ätit på länge nu och jag kände mej faktiskt piggare av dom så måste börja igen. Tyvärr ställer det till med spnt här när jag jobbar mina nätter och nu har jag u princip bara gjort det så är lite trött på set faktiskt. 


När jag kommer hem sen blir det att göra lite mat. Är lite hungrig men att träna nyäten är aldrig bra så åt lite Belvita kex innan så jag fått i mej något. Funderar på om vi ska göra torskpanetter och kokt potatis faktiskt. Ska även pickla rödlök ikväll, ät gott till det mesta tycker jag  :)

Nu måste jag sätta mej på min cykel!

Kommentera här: