Hej!

Sitter och frysr lite på jobbet just nu, as kallt! Har druckit två koppar med te för att hålla värmen men hade behövt mer, frågan är bara om man kan sova efter det. Hade problem med att sova igår nämligen och kanske att det kan bero på det. Det är lika dant när jag dricket NOCCO, omöjligt att somna sen. Har druckit det en natt för ett tag sen men kunde inte somna och sen vaknade jag och var pigg i huvudet men ögonen vill inte öppnas och kroppen vill inte röra sig. Så var det igår också, somnade vid 8 ungefär och efter 15 var det omöjligt att somna om, trots att jag försökte länge efter det. Segt. Jag kan ju meddela att jag är rätt så trött just nu också. Hade två gäster som hängde här nere till 3 tiden, tror dom gick upp ca 3.30 eller något. Tur det för dom har hjälpt mig att vara vaken. 
 
Jag har inte så mycket kvar att göra på jobbet heller, ska fylla på lite koppar och städa vid kaffemaskinen ungefär. Sitter lite och väntar in tiden. När jag kommer hem blir det att bädda ner mig jämte Robin och somna på 3 sekunder. När jag vaknar vet jag inte, det få vi se. Har ingen tid att passa och inga planer under hela dagen heller så ska försöka sova ut, länge! Kanske leta svamp? Baka något? Städa lite? Göra absolut ingentnig lockar också. Vi hörs senare, slutar om 1 timme! 

Kommentera här: