God eftermiddag

Eller morgon, jag vet inte riktigt vad man kallar det när klockan bara är 11. Klockan ringde vid 9 idag för jag behöve verkligen sova ut och det var så skönt. Jag gick upp en liten stund efter och la mig i soffan och startade TV:n. Måste ju ha altandörren fullt öppen för att kunna få någon mottagning av någon anledning vi inte vet ännu och det var frisk och kall luft som kom in.Tycker det är lite mysigt att ligga nerbäddad i filt och känna luften i ansiktet :) 
 
Har precis ätit frukost också:
Det var inte helt fel frukost! Har även fixat lite annan mat som står i ugnen också. Just nu tittar jag på The Mentalist och har en kopp te som står och drar jämte mig. Funderar även på om jag ska dammsuga hela lägenheten innan jag hoppar in i duschen. Var ett tag sen nu så det skulle inte skada. Kanske slänga in en sats bröd i ugnen sen också? Vi gjorde ju ett grovt bröd som ska va i ugnen i 2 timmar så det sköter sig självt! Vi ska nog in till stan en snabbis och leta present till Robins brors tjej som ska firas i mon. Vi har inte hittat något ännu men idag är sista dagen så måste hitta något. Jag kan tyvärr inte vara med och fira eftersom jag ska jobba men det hade varit kul. Jag gillar att gå på släktkalas och sånna saker när släkt och familj samlas. Nästa grej efter detta är nog när Robins bror fyller år och sen när lillan ska firas + Alex ha dop. Bli en rolig höst! 
 

Kommentera här: