Give me!!

När vi var i Stockholm köpte jag ett glowkit (tror dom kallas det) från Anastasia Beverly Hills. Jag trodde det var den som jag ville ha men det var två andra haha. Jag är extremt nöjd med den jag köpte - Aurora, för den passar bra på min bleka hy tycker jag. Måste dock lära mig att jobba lite mer med den så jag kan använda alla färger utan att se ut som en färgkladd med glitter. 
Det är väldigt tydliga färger och den lila ser faktiskt lite lila ut så den ska jag lära mig att jobba med. Den blåa rekommenderar jag inte heller att man tar för mycket av på näsan för man blir blå haha. Men dom två jag egentligen vill ha är Moonchild och Nicole Gurerra men trodde inte dom fanns. Nu ser jag på Kicks hemsida att dom finns och är nyheter dessutom. Konstigt med tanke på att Jeffree Star gjorde en tutorial på Nicole paletten i februari. Vet inte om Sverige är sent med att få in produkter eller vad det beror på men lite konstigt. Dom kanske har funnits och sålt slut och är tillbaka kanske. 
 
Men i alla fall fick jag för mej att kolla upp videos med de två andra paletterna och då vill jag ju se hur det ser ut på blek hy och Jeffree Star är i princip genomskinlig så har kollat hans videos. Han älskar verkligen Nicole paletten (även Moonchild är med i en favorit-video från juli) och den ser bra ut på hans bleka hy tycker jag. Så nu måste jag fundera på vilken jag helst vill ha. Dom kostar 595:- styck nämligen och det är kanske inget man bara slänger ut sådär, inte jag i alla fall. Men om jag inte köper en massa annat så ska jag nog få ihop det! 
Färgerna är lite mörkare på bild tycker jag än hur dom såg ut i hans video. Så det lutar åt Moonchild paletten i första hand faktiskt. Lönen kommer om ca 2 veckor så vi få se hur mycket jag får så kanske jag beställer! Eftersom jag hade semester 3 veckor av augusti så får jag inte ut något extra om man säger så. Egentligen lever jag ju på mitt OB och dom extra passen jag tar, vilket inte är så mycket för denna lönen. Hoppas på att september har mer pass att erbjuda! 

Kommentera här: