FOCALLURE Skin Evolution

Jag har inte mycket att göra så jag fick för mig att testa min foundation från FOCALLURE som jag skrev om för någon dag sedan. Jag ser på min beställning att jag inte betalade för själva produkten utan bara frakten och den kan jag inte se vad den var på så vet inte riktigt vad den kostade, men jag gissar på typ 27:- eller något sånt. När man köper på WISH vet man inte riktigt hur det är med saker man beställer. Men allt har kommit till mej i alla fall, hittills. Det är en sak som inte kommit ännu men står leverans typ i slutet av september eller om det var i början av oktober. Så den saken har inte kommit men det är ett tag kvar.
 
I alla fall så fick jag för mej att testa min foundation + ett puder jag beställde men inte testat heller. Det har suttit på kanske 30 min eller något just nu och det känns bra! Jag fotade direkt när jag tagit på det:
Det är inte smickrande bilder kanske men man ser tydligt på dom att jag är väldigt matt i hela ansiktet. Mitt problemområde där det inte brukar bli matt är näsan och pannan men här är det matt! Färgen stämmer rätt bra ännu också, finns en risk att det blir mörkare under dagen. En sak som jag inte gillar (och det gäller även en concealer jag fick hem för ett tag sen) är doften. Linda tillhörde de barnen som ofta fick munsår när vi var små och hon fick ha en smörja (jag med såklart) som vi kallade för Clownsmörja eftersom man blev helt vit runt munnen. Denna foundation har exakt samma lukt som den smörjan och det ger mej lite huvudverk faktiskt. Vet inte om man kan dölja det med något men det är lite jobbigt faktiskt. 
 
Ingen aning om ifall någon bryr sig om detta direkt men hade inget att skriva om direkt. Nu ska jag göra lunch.
 

Kommentera här: