Bad

Slutar om ca 1 timme och då kommer Linda, mamma och barnen hit för att bada med mej! lyxen med att jobba på hotell med relaxavdelning ;) Söndagar är rätt skönt att vara där nere för det är inte så många barnfamiljer som är kvar då så det brukar vara lugnt. Ska bli skoj, va länge sen nu. Tydligen gillar Ellie bubbelpool med så det ska bli kul att se hur hon reagerar :)
 
Vet inte hur länge vi är där men en stund. Sen blir det nog hem och laga mat om inte Robin gjort det. Jag är så dålig på att äta när jag jobbar morgon på helgen. Har ätit en skål joggi med flingor, 2 bacon och lite äggröra och en halv fralla. Har varit uppe sen 6 då också så det är ett tag. För en del kanske det är lagom men jag äter alltid massa till frukost men hinner inte riktigt med det här. Så nu har jag lite ont i huvudet och magen för jag behöver mat så skickade bud med både mamma och Linda ifall de ville förbi McDonalds på vägen hit. Verkar som mamma gör det, jippie! Annars är det rätt lugnt på jobbet nu. Har haft mer att göra idag än igår trots färre utcheckningar och det är jag glad för eftersom jag trodde det skulle vara jättelugnt. 
 
Vi hörs kanske igen sen :)

Kommentera här: