Söndagslista

Bäst denna vecka:
Vet inte riktigt om något varit riktigt bra faktiskt. Inga nyheter som gjort mej glad eller så. Jag vet att jag var riktigt nöjd att mitt smink hade sett i princip lika dant ut i över 13 timmar i lördags. Var så lycklig över att sminka mig igen haha.

Sämst denna vecka:
Att jag blev sjuk i torsdags och inte kunnat göra så mycket.

Har jag varit arg denna vecka?
Ja 

Glad?
Aboslut. Alltid många glada tillfällen med mina älskade syskonbarn <3

Ledsen då?
Nej det tror jag inte.

Vad jag har på mig idag:
Endast pyjamas nu för tiden.

Nästa vecka ser jag fram emot:
Att jobba igen. Jobbar nästan varje dag nästa vecka och jag ser fram emot att lämna soffan ett tag nu. Ser även fram emot träningen på torsdag med jobbet! 

Vad jag gör denna söndag:
Har legat i soffan hela dagen och läst Harry Potter 7. Enda pauserna var för att fixa mat.

 

Detta har varit min outfit dagligen sen i torsdags.

 

Kommentera här: