Sjuk

Vet inte riktigt vad vi fick med oss hem från Malmö men i princip alla har mått dåligt sen vi kom tillbaka. Jag mådde bra i början men dom 2 senaste dagarna har jag fått problem med mina bihålor så fick svänga förbi apoteket igår när jag handlade. Köpte något som ska likna nasonex och det funkade bra för jag har inte behövt vakna inatt på grund av att jag inte så luft. Men när jag vaknade så täppt det till snabbt igen så här försökt snyta mej några gånger idag. Sen har jag fått problem med magen, vet inte vad det är men gör ont nästan hela tiden och jag ha varit på toan några gånger redan. Kallsvettas gör jag med så det känns inte på topp just nu haha. Ska äta lite tänkte jag och sen försöka sova lite till och se om det försvinner lite "sjukdom" för varje gång man vaknar. Skulle jobbat ikväll men det känns inte som en bra idé så dom skulle hitta någon som kan ta mitt pass. Jag har världens bästa kollegor och chef måste jag säga. Dock är det fler som är sjuka eller inte mår 100 har jag förstått så få se hur det går. 


Så nu är mitt enda problem för dagen vad jag ska fixa för middag ikväll. Handlade en del men vet inte vad jag är sugen på mest.

Kommentera här: