Jesus vad trött

I helgen åkte jag och några kollegor till Malmö för fest och lite shopping också. Vi åkte på lördagen och kom hem igår. Vi hade verkligen jätteroligt på lördagen, de flesta mådde inte så bra på söndagen bara. Vi var ute på ett ställe först som jag tror hette Etage och det var flera våningar med olika golv typ och vi sprang överallt kändes det som, var ingen höjdare egentligen. Men vid 2 tiden stack vi till ett annat som hade 90-tals tema. Vet inte om det alltid är så eller om det var just då men det var riktigt roligt där. Man kunde de flesta låtarna, med en del kände jag bara att jag nog var för ung ändå för dom. Men vi dansade till kvart i 5 på morgonen och sen letade vi upp något att ta med och äta på rummet. Vid 6 var vi på vårt rum (i mitt rum bodde vi 3 pers och i det andra 2) och sist jag kollade på klockan innan jag försökte somna så var den 06.23. Alltså jag har aldrig varit ute eller uppe så länge och inte jobbat. Vi satte sen klockan på 9.30 för att gå till frukosten så vi sov bara 3 timmar. Vi la oss lite efter frukosten med så fick ihop en halvtimme till. 
 
Kan ju säga att jag somnade som en stock sen vid lite över 18 igår när jag skulle sova innan jobbet. Vi var inte i Alvesta förrän ca 17.30 annars hade jag lagt mej mycket tidigare. Idag tänker jag sova så länge jag bara kan, har en del sömn att ta igen! Dock var jag den enda som mådde bra och var rastlös när jag vaknade. Fet mat är lösningen! Inte dagen efter då utan precis innan man lägger sej, kom ihåg det! 

Kommentera här: