God morgon

Eller vad man nu säger vid denna tiden, god förmiddag?? Idag har jag inga planer direkt, magen bråka fortfarande med mig ibland så vill inte liksom åka iväg ifall det blir panik med något. Igår var vi däremot inne i stan för att hälsa på Robins lillebror på skolan, dom hade öppet hus på gymnasieskolorna. Efter det åkte vi hem till Robins föräldrar och var där till ca 20-tiden. Vi åkte hem sen för att mysa med chips och lite "ostbricka". Mysigt och sen somnade vi gott! Sen drömde jag att jag ramlade från en hög byggnad och dog så där vaknade lite, klockan var 2.22 - lite obehagligt... 
 
Chefen skrev igår och frågade om jag ville hänga med och träna nästa vecka men vågar inte träna förrän jag har haft 2 bra dagar utan "förkylningssymtom". Men på torsdag är det träning med jobbet så då hade jag tänkt vara med, men inte innan dess! Kanske kollar upp klipp på youtube och gör yoga hemma men vi få se. Just nu kollar jag på Wahlgrens värld till frukosten (som visserligen är uppäten nu haha) och sen tänkte jag läsa lite och sen få vi se vad som händer.
 
Här är min nya highlighter som jag beställde förra veckan - Moonchild från Anastasia! 
 

Kommentera här: