God kväll lördag!

Jag hade ställt klockan på 9 idag men vid 10.45 typ så vaknade jag och det kändes liksom konstigt. Jag vaknar aldrig innan klockan ringer så när jag väl vaknar så där så känner jag att något är på tok och så var det! Klockan ringer nämligen 5.15 i mon bitti så hade tänkt att jag skulle upp hyffsat tidigt ändå så jag är trött och kan somna nästan direkt ikväll när jag slutar jobbet, är inne på pass 5 av 6 denna veckan :) Men vi få väl se hur det går, har en NOCCO hemma jag får ta med mej så går det nog :)

En annan sak som är grädden på moset eller vad man säger är (ofräsch info så bläddra förbi om ni är äckelmagade) att jag fick mens idag igen (hade för ca 2 veckor sen) och jag ska vaxa mej på måndag. Finns ingen chans att jag hinner ringa och ändra min tid eller något så få ringa dom på måndag och kolla ifall det är okej ändå. Det står att det är okej på deras hemsida men vill ändå kolla med personen som gör det liksom. Så det var typiskt.

Däremot har jag bestämt mej för att gå lite på stan i mon efter jobbet. Min favorit tjej på hela planeten fyller 2 nästa lördag och jag har minst 1 paket kvar att fixa till henne. Sen har jag hittat en röd tröja på CUBUS som jag har blivit kär i så den ska jag prova också tänkte jag. Mamma tycker jag är för blek för den röda jackan jag har men med smink ser det bra ut så misstänker att det kan vara samma med denna så vill testa :) Sen är jag även bjuden på 1års-kalas så måste hitta en present till en annan liten tjej. Älskar att det är så mycket småbarn nu att handla presenter till, alla andra har blivit i den åldern att det är svårt att handla haha. Så om någon vill hänga med på Grand i mon så slutar jag vid 15 ;)

Annars så slutar jag om ca 1 timme och det ser jag fram emot för det har varit väldigt lugnt nu sista timmen och då är det inte så roligt. Vill ha lite att göra hela tiden ju. Dock var det mycket ett tag i början så min kollega som jobbade i morse stanna här till 19 ungefär, hon jobbade alltså 12 timmar. Jag tackar henne verkligen för det och hon kämpade på bra! Vi få se hur lugnt jag har det i mon, rätt många rum som checkar ut så det borde vara fullt ös efter klockan 8-9 typ, ser fram emot det! Höres en annan dag, trevlig lördag!

Kommentera här: