Frukost

Klockan ringde vid 8 idag men låg kvar till 9 som vanligt. Jag gick upp och försökte få igång TV:n men av någon anledning så får vi inte in några kanaler så ska till pappa efter lunch sen och se ifall han kan hjälpa mej med det. När jag inte orkade krångla mer satte jag igång HP6 istället , har alla inspelade på boxen så har något att titta på i alla fall. Eller ha på i bakgrunden. Har bytt i diskmaskinen och precis ätit frukost och nu är jag så mätt så jag kan spy, eller gå och lägga mej lite igen. 
I muggen är det varm chocklad som jag kokade på spisen, brukar alltid micra det annars. Vad jag insåg var att jag inte skulle ta två ägg till, hade räckt med 1. 
 
Nu ska jag kolla lite på HP och fundera ut vad jag ska äta till lunch, är sugen på lax och falafel så kan nog bli det :)
 

Kommentera här: