Fredag var det igen

Idag är jag ledig faktiskt och det känns bra för jag är inte helt bra ännu. Halsen är helt bra nu, den var inte så bra i början av veckan, magen är bättre men den gör fortfarande ont bitvis. Bihålorna är mycket bättre än igår men jag snyter mig fortfarande mycket men trycket i ansiktet har lättat mycket. Så det känns bra! Dock har jag fått slemhosta men det kan jag leva med, hellre det är torrhosta! 
 
Jag har precis kommit ut från duschen och bara det gör att man känner sig bättre. Dock märkte jag att mitt duschskum jag fick av Robins föräldrar hade läckt men hur det har gått till har jag ingen aning om. Jag duschade senast (syns på höjden av duschmunstycket) och då var allt okej. Men efter det har jag kännt en skarp lukt från toan, något starkt medel men har inte fattat vad det kom ifårn. Locket har på något sätt lossnat och skummet har runnit ut från "pipen" som man trycker på för att få ut det. Lite mysko måste jag säga. Och sorgligt, jag gillade skummet haha. 
 
Nu ska jag snart äta lunch. Lunchen igår åt jag vid 16.30 typ och jag satsar på några timmar tidigare idag trots att jag inte känner så mycket hunger. Har typ fått träningsvärk i magen av allt snytande. 
Köpte 3 nya tröjor när vi var i Malmö, här kommer två av dom! 
Den sista tröjan är hur mjuk och gosig som helst! Den är lika mjuk på insidan osm utsidan och det älskar jag, kommer leva i den i vinter :D Den hittade jag på Hunkemöller! Harry Potter tröjan hittade jag på New Yorker och jag köpte en liknande fast svart med annan text på. 
 

Kommentera här: