Väldigt länge sen nu

Har inte skrivit på väldigt länge nu men det har liksom hänr för mycket varje dag. Det som har hänt (lite snabbt) är att vi har firat min favorittjej och haft dop för min favoritkille, vi har firat Robins brorsdotter på sin 1-årsdag. Jag har lyckats ta sönder mina kostymbyxor - en spricka i hela rumpan plus att jag tidigare samma dag (detta händer samtidigt) lyckades köra sönder en drivaxel på bilen så nu funkar inte den. Jag har vaxat mig förra veckan och har åkt på världens allergiska reaktion (vi vet dock inte av vad) så ser ut som ett stort rött födelsemärke över hela nedre magen så nu äter jag 6 kortisontabletter i 5 dagar samt att jag måste smörja mej med zink-salva. Innan denna reaktionen fick jag en allergisk reaktion precis där dom har vaxat mej så har sedan i tisdags förra veckan varit ganska förstörd i mina kvinnliga delar. Detta gör att jag inte kan sova ordentligt om nätterna för att så fort jag blir varm så kliar det och sen är det bara att ge upp. 
 
Så jag har haft en del att göra och idag ska jag till tandläkaren vid 10 och på måndag är det ögonläkaren igen också. Sen hoppas jag att allting lugnar ner sej lite, väldigt mycket farande nu tycker jag. Men men, detta var en liten uppdatering vad som hänt! 

Kommentera här: