Teami

Jag beställde ju hem en sak för 1 månad sen ungefär. Tror jag la upp bild på att mitt namn var för kort så jag inte fick beställa först? Men i alla fall så kom den hem till mig igår! 
Det är en slags termos fast i plast då. Dubbla plastbehållare för att man inte ska bränna sig på värmen. Jag testade ju den igår, var ju tvungen och jag kan säga att man känner värmen rätt mycket igenom den men det kanske inte är så konstigt när det blir kokhett i vattenkokaren. Och den håller värmen extremt bra, satt hur länge som helst och försökte dricka upp det. Jag brände tungan haha. 
 
Ikväll ska jag jobba så kanske att jag tar med mej den och testar på jobbet med. Den blå saken i botten kan man plocka bort och lägga i lite te fattar jag det som så jag kan ladda den och ha lite varm go dricka i bilen när jag kör hem sen. Jag har jobbat natt i två veckor nu (inte varje dag) så är rätt glad nu att jag ska få jobba ett dagpass och träffa lite folk :) Nu ska jag äta upp min frukost! 
 

Kommentera här: