Sömn att ta igen

Jag har en del sömn att ta igen verkar det som. Hade satt 2 larm för att inte missa min tid hos tandläkaren och jag missade båda + att dom ringt mej 2 gånger och det har jag inte heller hört. Ringde dom i panik nu precis och frågade vad jag skulle göra, har ALDRIG missat en bokad tid så här, kanske kommer lite sent eller punktligt men jag har inte missat den helt. Så hade lite smått panik och det tror jag hon i telefonen hörde för hon var väldigt hjälpsam och trevlig. Vi bokade helt enkelt bara in en ny tid! Och den gången slutat jag jobba 11.30 så hinner äta lunch precis innan jag ska dit med, 13.00. Känns mycket bättre nu men jag hatar när sånt här händer. Måste verkligen börja anpassa tiderna bättre och inte bara acceptera dom. Bättre att ringa och byta och vänta lite om det inte passar.


Detta kändes självklart med tanke på hur den senaste veckan har varit med kaos och skit. Hoppas på em bättre vecka nästa vecka 🙂

Skriv inläggstext 

I onsdags var vi i alla fall och åt jul-lunch hos pappa! Det var riktigt gott så nu ser vi fram emot all julmat i december :) och sen har vi lille Alex som jag bara var tvungen att fota när han står hos Linda för han ser så extremt kort ut!

Kommentera här: