Mys

Jag har jobbat i natt och var så trött när jag kom hem så jag somnade direkt, så skönt. När jag vaknade såg jag att vädret inte hade ändrats så jag bestämde mig för att stanna inne och fixa lite istället och dricka te. En ny favorit är garant med ingefära och citron, har blivit en kopp av det varje morgon nu nästan. Väldigt god smak tycker jag. Nu har jag en kopp med apelsin te och sitter och planerar lite julklappar. Har faktiskt kommit på en del som jag tycker är bra men ska kolla mes Robin om han tycket om dom också :)


Ska på möte eller vad man ska kalla det i nästa vecka så tänkte även passa på att bocka av lite saker då. Gillar att fixa inför jul!! Mamma har fixat en mega fin ljuslykta som jag aldrig fick tag i förra året så nu ät jag glad + att jag ska be henne fixa en slags snöglob som lyser också, kommer vara en så mysig julstämning i denna lägenhet, det ska jag se till! Funderar även på att sätta upp ett ljusnät på väggen bakom vår tv men funderar också på ifall det gör att man inte ser bilden så bra, vi få se.

Nu har jag tänt ljus och väntar på att Robin ska komma hem. Jag blev sugen på att göra BLT macka så han måste handla lite innan bara. Jag håller på med att tina kyckling så länge. Kommet bli så gott!!! 😃😃

När jag åkte från jobbet i igår (Hade utbildning på förmiddagen) så var det en massa snö där jag svänger av mot alvesta, mys! Så jag passade på att ta en bild när jag ändå skulle stanna.

Kommentera här: