Filmdag

Okej - filmen Livet efter dig är lipig. Kan vara för jag vet hur den slutar kanske och det är en sak att se alla känslor än att läsa om dom. Men jag rekommenderar den oavsett, väldigt fin och bra. Dock var det en hel del som inte var med men så brukar det vara. Det var inget som var viktigt eller så som inte var med. Jag kan inte riktigt gå in på vad som händer ifall det är någon som inte har läst boken eller sett filmen och vill göra det eller håller på. Men jag kan säga att näsdukarna ska vara nära när ni ser filmen i all fall. 
 
Nu ska jag fixa ihop någon lunch och kolla lite på tv. Funderar på om jag ska avboka dansen ikväll också, har avbokat både cykel och CX för dom är lite för intensiva för en förkylning. Vill inte att det ska bli värre just nu när en jobbhelg väntar. Ser väldigt mycket fram emot den också för vi har nästan fullt och det betyder att det kommer hända en himla massa! Kommer ha en kollega med mej också så jag är inte ensam i alla fall så det är skönt. Men då vill jag vara frisk! Så jag laddar med massa te (eller jag är på kopp 2 haha) och ska försöka få i mej en bra lunch nu. Ikväll ska vi nämligen göra bakpotatis! Mums! 
Kommer leva i färgen rött denna vinter känner jag och grå med. Rött&grått <3
 

Kommentera här: